7 Haziran 2012 Perşembe

I'm not a MONSTER!


KAT-TUN un merakla beklenen singleları ilk kez dinleyicilerle buluştu. Kame'nin Hang Out radyo programında ilk kez çalındı ve tepkiler müthiş çünkü şarkı müthiş. KAT-TUN bu kez daha önce yapmadığı bir şeyi yapmış, elektro rock olan bir parça seslendirmişler. Davul ve elektronun temposunda hip hop tarzında söylüyorlar şarkıyı. Meğersem bütün şarkıya yayılmış durumdaymış bu tarz biz sadece bir bölümde olacak sanıyorduk. Dolayısıyla şarkıya ağırlığını ve liderliğini koyan Koki olmuş ki bence çok da iyi olmuş. Kame'yle çok iyi bir uyum yakaladıklarını düşünüyorum. Koki yavaş yavaş şarkılarda Jin'in yerini alıyor gibi. Bu şarkıya hak ettiği tarzda bir klip çekmezlerse beden çekecekleri var :D Yayınlandığından beri LQ versiyonda olmasına rağmen zevk alarak dinliyorum şarkıyı, favorilerim arasında gireceği kesin. HQ versiyonda daha fazla beğeneceğimden eminim.Özellikle o davulu hissetmeyi çok istiyorum.


Kame Hang Out'a geçen hafta kendisini Nobuta Wo Produce dizisinde canlandırdığı Shuuji karakterinin selamlamasıyla selamladığında hatırlayamamış " Bu da ne demek? Anlayamadım. " gibisinden bir tepki vermişti. Bu hafta ona bir sürü mail gelerek ona açıklama yaptıklarında Kame çok şaşırdı. " Öyle mi dedim? Hatırlayamadım mı? " diyerek şaşkınlığını gösterdi. " Aslında Shuuji'nin bütün özel sözlerini hala hatırlıyorum. "'Ohayonme~toru'! "Bye bicycle!" "Douuuu~ " hepsini hatırlıyorum. Ama bu ay çok fazla uyku uyuyamadım ve ben uyuyamayınca unutkanlaşıyorum. Uyku gerçekten çok önemli bir şey." dedi. Zavallı yaa... Uykusuzluktan ne hale geldi hem de kendi kendine daha fazla uyumaya sözler vermişti. Ancak çekimler genellikle akşam 22 gibi başlayıp sabaha karşı 4 e kadar sürüyormuş. E bu adam ne zaman uyusun? Çekim alanında foto çekimi yasak ama bulanık da olsa bir Kame resmi düştü.


Çekim alanında toplanan hayranları gönderebilmek için en sonunda Kame'nin gidip onlarla konuşması gerekmiş. Hayranlarıyla bir süre gülüşerek konuşmuş hatta onlara ördek ve köpek taklitlerinden biraz yapmış, sonunda uzaklaşmayı kabul etmişler. Adam çekimlerde bile zorlanacak diye çekim alanları gizli tutuluyordu bir de :P Gece yarısından sonra bile çekimleri seyredenler Kame'nin çok sakin ve neşeli bir adam olduğunu, çekim yapılan mekanlardaki dükkan sahipleriyle ve stafla bol bol konuştuğunu ve idol imajının arkasında centilmen bir yakışıklı olduğu söylenmiş tweetlerde.

Bir de Kame hakkında düşen bir söylenti var ki geçen akşam bu konu hakkındaki tweetleri okurken gülmekten ölecektim. Şöyle efenim Kame çekimlerden sonra bir grup staffla bara gitmiş ve bir süre sonra oldukça sarhoş olmuş. Gitmeye karar verdiği bir sırada tabureden kalkmış ama gitmemiş. Barı süsleyen insan boyundaki vazolardan birine sarılmış ve onunla konuşmaya başlamış. O vazoyla mırıl mırıl konuşurken bardaki herkes onu sırıtarak seyretmiş. O kadar sevimliymiş ki kimsenin kalbi gidip konuştuğu şeyin bir insan değil de vazo olduğunu söylemeye el vermemiş. Bir süre vazoyla konuşup doğal olarak karşılık alamayan Kame geri çekilip küskünce " Sen çok soğuksun. " demiş ve bardan çıkmış. HAHAHAHHHHAAA!  Kame'yi vazoya sarılmış konuşurken hayal ediyorum da dayanamam ben böyle bir şeye valla :D KAWAİİİİİİİİİİİİİİİ! Atılmış tweetlerde çok tatlı hatta gereğinden fazla tatlı olduğu söyleniyor, çoğu kişi onun için endişe duymuş ya koptum :D


Son dergi ropunda bir otobüste KAT-TUN gezdirerek yapmışlar. Kame'ye en çok neyi merak edersin diye sorulduğunda o da " Acaba insanlar birdenbire bir adamın kendilerine el salladığını görseler ne tepki verirler diye merak ediyorum? " dedikten sonra dönüp otobüsün camından el sallamaya başlamış. Çoğu kişinin onu tanımadığı ama birkaç tanıyan kişinin sevinçle geri el salladığı yazılmış. :) Ayrıca dergide doktor olsan ne doktoru olurdun sorusuna üyelerden gelen cevaplar,

Kame : Göz doktoru
Taguchi :  Plastik Cerrah
Koki : Anestezist
Ueda :  Diş doktoru
Maru :  Pediatrist.

KAT-TUN üyelerinin konser turları CHAIN hakkında verdikleri roptan bazı bölümleri sizlere çevireyim. Ben okurken çok eğlendim ve işte ben bu yüzden KAT-TUN u seviyorum dedim.

Koki : Bu tur gerçekten çok eğlenceliydi.
Kame :  Biz doğal olarak böyle davranıyoruz. Eğer içimizden birinin eğlenmediğini hissedersek " Oi! Haydi eğlenelim! " diyerek hemen onu provoke ediyoruz.

Kame : Biz grubumuzu dengelemek konusunda çok fazla düşünmüyoruz. Beşimiz arasındaki değişiklikler insanların görmesini sağlayabilsek de sağlayamasak da gerçekten çok önemli bir şey.

Kame :  Konserler sırasında dans kareografilerine sadık kalmadığımız zaman biraz suçluluk duyuyorum. Ama bizde %90 planlara uygun, %10 serbest katılımla oluşuyor danslar. Biz gerçekten de risk almayı seviyoruz sanırım değil mi?

Kame : Tokio Dome'un çevresi 400 metre ve Ueda gerçekten de burayı koşarak aştı.
Koki :  Gücünü kanıtlamayı seviyorsun değil mi? (güler)
Ueda : Ben sadece seyircilere biraz daha yakın olmayı istemiştim.
Kame : Dalga mı geçiyorsun? (güler) Ama... O KAT-TUN un üyesi, o halde doğru olmalı.

Junno :  Seyircilere attığımız siyah ve beyaz renkli balonları çok sevdim.
Koki : Bu kez imza tabletlerini kullanmadık, onun yerine balonu tercih ettik. Önce frizbi kullanmayı düşünmüştük.
Maru : Bunu daha önce kullanmıştık değil mi?
Koki :  Bumerang da kullanabilirdik ama attıktan sonra bize geri döneceği için işe yaramazdı. (güler) Bu yüzden vazgeçtik.

CHAIN konser turunun bittiği gece üyeler hep birlikte yemeğe giderek bunu kutlamışlar. Aşağıdaki resim de o geceden. Sanki eğlenmeye gitmiş liseli gençler gibiler ya :D


Bu arada Nakamaru'nun depremzedeler için yardım toplayan bir kızın önünde durduktan sonra kutusuna para atıp " Gambatte ne~ " dediği ve adını vermeden uzaklaştığı söyleniyor. Seviyorum şu Maru'nun nezaketini :) Nakamaru'nun dizisi onaylandı hatta dün poster çekimleri bile yapıldı. Merakla yayınlanmasını bekliyorum. Junno'nun dizisinin reytingleri gayet güzel gidiyor. Ueda da dizisi için poster çekimlerini yaptı. KAT-TUN şu sıra aktörlük mevzusuna gömülmüş durumda. Aceba diyorum en azından Nakamaru'nun dizisine bir them parça yapsalar şöyle ne güzel olur. :)



KAT-TUN dan sonra en merak ettiğim şarkı Big Bang'in MONSTER ıydı. Hem klip hem de şarkı gerçekten de müthiş. Bence artık Big Bang oldu hem de fazlasıyla, Kore'nin sınırlarını değil Asya'nın da sınırlarını kırmayı başardı. Artık kimse bu grubun başarısının önünde duramaz. MTV ödüllerinde bir ödül alınca oradaki idiotların beynini becermişlerdi yakında daha fazla ödül toplayıp biberoğlubiberlere günlerini göstereceklerini umut ediyorum. Göster kendini Big Bang kıçlarını tekleme onların hem de hiç acımadan hahaha :D

Şarkıya zaten bayıldım. Ama hem klip hem de şarkı Big Bang'in bir süredir yapmadığı kadar iyi bir uyum içinde. Kimse kusura bakmasın ama ben Fantastic Baby klibini hiç sevmemiştim, çok ucuz ve saçmaydı. Şarkı bir yanda klip yanda iki ayrı evren gibiydiler. Ancak MONSTER gerçekten de güzel bir klip olmuş. Hapishane gibi bir yerde tutuklu olan monsterlarımız kaçmaya çalışıyorlar anladığım kadarıyla. Mecazi anlamda ben canavar da olsam seni seviyorum diyor şarkıda, gelen darbeleri ilişkiye yapılan darbeler olarak yorumlayabiliriz. Bazı reaksiyon videolarını seyrettim çoğunluğun ortak sorusu şu savaşın veya kaçışın ortasındayken bu adamlar neden böyle giyinmişler? Çok güldüm bu tarz yorumlara. Big Bang'i tanımayan birinden gelecek tarzda yorumlar çünkü. Cibidik cibidik giyinmezlerse, GD bir klipte en az üç farklı saç şekli ve rengine bürünmezse o klibin tadı olur mu alla sen :D

Ayrıca istatiksel bilgilerle hayranlarını sevindirelim. MONSTER yayınlandığı ilk gün 2 milyon izlenme sayısına ulaştı. Şu anda 6 milyonu aşmış ve gelen yorum sayısı 80.000 i geçmiş durumda. Ayrıca 1 günde 100.000 beğeni kazanan ilk klip oldu youtube tarihinde. Big Bang'in daha çok rekorlar kıracağını biliyorum ve başarılarını alkışlamak için sabırsızlanıyorum. Yıllar yıllar evvel ben forumlarda Big Bang topicleri açıp Haru Haru'yu tanıtmaya çalışırdım. Hey gidi günler heyyyy... Kardeşleriyle gururlanan bir abla gibi hissettim şu anda :) Merak edenler ve hala izlemeyenler için


BIG BANG MONSTER



Sakurai Sho hakkında olumsuz haberler gelmeye devam ediyor. Medya ilginç bir şekilde son zamanlarda Sho'ya takmış durumda. Yazılan son birkaç haberden bahsetmek istiyorum. İlk önce Arashi'nin son singlelarını tanıttıkları bir programdan çıkarken üyeler dışarıda onları bekleyen hayranlarına el sallarken Sho'nun hiç kimseyi sallamadan direkt onları bekleyen araca gitmesi ve binip ortamdan uzaklaşmasıyla ilgili bir haber yayınlandı. Habere göre Sho'nun bu tutumu hayranları hem çok şaşırtmış hem de çok üzmüş. " Sho iyi mi? Onun nesi var? Neden bu şekilde davrandı? " tarzında tepkiler gelmiş. Bu da elbette olduğu gibi gazeteye yansımış. Böylelikle hayranlarından uzaklaşan Sho'nun aleyhine bir puan daha yazılmış oldu bakalım hayırlısı.

Bundan sonra daha önce size onun gay bara gitmesiyle ilgili bir haberden bahsetmiştim. Bu kez gittiği barlardan birinin sahibiyle yapılmış bir rop. yayınlandı. Bar sahibi Sho'nun barda sadece arkadaşlarıyla içki içip eğlendiğini ve kendisini rahatsız eden bayan hayranlarından uzak bir şekilde rahat vakit geçirdiğini anlatmış. Barın zaten turistlere yönelik eğlenceli yapısından dolayı durumun abartılacak bir durum olmadığını, daha önce barında Akanishi Jin, Yamapi ve Ken Hirai'nin de değişik zamanlarda bulunup eğlendiklerini, Sho'nun barına gelmesinin onun gay olduğu anlamına gelmediğini söylemiş.

Bu arada çok komik bir iddia da bir diğer üye, Arashi'nin lideri Ohno hakkında geldi. Neymiş efendim kendisi burun karıştırma hastalığına yakalanmışmış. Program çekimlerinde bile kameralara yakalanıyormuş ve kendini bir türlü durduramıyormuş. Diğer üyeler parmaklarına yakıcı kremler sürmüşler felan ama yine de işe yaramamış. Psikolojik tedavi görmesi gerekebilirmiş bu yüzden. hey allaaaam daha neler duyacağız hahaha :D

Jang Geun Suk'un beklenen Japonca albümü piyasaya çıktı. " Just Crazy " adını taşıyan albüm 88.009 adet satarak Orcion Chartı 1. sırada bitirmeyi başardı. Jang Japonya pazarına girmeye çalışan pek çok Kore'li gruptan çok daha iyi satıyor ve çok fazla seviliyor. Bu arada Mr. Children de bu haftayı 2. sırada tamamladı ve 43,433 adetlik satışla beklenen atılımı gerçekleştirerek toplam satışını 1,029,233 adete ulaştırdı. Bu Mr. Children'in 13. milyonluk albümü oldu. Diğer albümünün de önümüzdeki hafta milyonluk satışa ulaşarak 14. milyon olması bekleniyor. Böylelikle B'Z ile arasındaki 19 albümlük mesafe 5 albüme inmiş olacak. Bakalım yakalayabilecekler mi? :)


Akanishi Jin'le ani evliliği Japonya'yı sallayan Kuroki Meisa yeni bir dramada rol almaya hazırlanıyor. Ayase Haruka'nın baş rolünde oynayacağı ve toplamda 50 bölümden oluşması planlanan " Yae No Sakura " isimli dramada yan rollerden birinde görünecek. Dizinin basın toplantısında görünen Meisa'nın karnı oldukça ilgi topladı. Kalçalarının genişlediği, yüzünün şiştiği ve karnının yaygın halini gören herkes hemfikir oldu ki bebek kız. :D Jin'e de ne yakışır ya kız bebek sahibi olmak zaten kendisi de erkek değil kız bebek istiyordu. :)


Bu arada dün Jin'le el ele dolaşırlarken görüntülendiler. Milletin alay konusu oldular kıyafetleriyle. Kim kimden daha berbat bilemeyeceğim. Ama Jin için karısından daha hamile görünüyor yorumlarına çok güldüm. :D Şu sıra orda burda görünüp lovely dovey takılıyorlar. Elbette bu da paparazzilere bilinçli olarak yakalanarak aman bakız biz ne tatlı bir çiftiz imajı oluşturma çabası olarak yorumlandı elbette :P Umarım aralarında gerçek bir aşk vardır ve o bebeğe yazık olmaz.


Haberlerimi ortaya karışık noktalamak istiyorum. Sırasıyla Kame, Jin ve Yamapi :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder