2 Aralık 2011 Cuma

No Boundaries!!!

KAT-TUN un yeni singleının durumunu merak edenleriniz olduğunu biliyorum ama haftaya çarşambaya kadar, yani haftalık satışlar açıklanana kadar bir haber yayınlamayacağım. Zaten inceleme yazısı burada değil diğer blogda yayınlanacak yeniden hatırlatayım ;) Amaaaaa bu demek değil ki KAT-TUN cephesinden gelen haberler yok hem de nasıl var. Kamenashi Kazuya AnAn dergisine öyle bir çekim yaptı ki ülkesi Japonya'yı sarstı.





Kame'nin çekim ve ropunun bulunduğu sayı bilinen satış sitelerinde önsiparişe çıktıktan sonra üç saat içinde bütün online satışlarda tükendi. Sadece Kame'nin hayranlarını değil herkesi şaşırttı hatta şoke etti. Kame kadın ve erkek arasındaki çizgilerle çok iyi oynayarak aralarındaki farklılıkları veya olmayan farkları vurguladı. Kıpkırmızı ruju, rimellenmiş gözleri, gözlerinin önüne düşmüş saçlarıyla bir kadın kadar güzel, deri ceketi, sert bakışları ve meydan okuyan bir erkek edasındaki duruşuyla derginin şimdiye dek yapılmış en değişik foto çekimine imza attı. Sadece ulusal değil uluslararası alanda bile bir anda adından söz ettirir oldu. Şu anda Japonya'da herkes Kame'yi ve AnAn'ı konuşuyor. Bu adamı neden sevdiğimi bana bir kere daha hatırlattığı için teşekkürler AnAn. Cesaretin, etrafındaki duvarları çekinmeden yıkma coşkun, sana söylenenleri, söylenebilecekleri bildiğin halde tüm ülkene, tüm dünyaya meydan okuman beni sana bir kere daha aşık etti Kamenashi Kazuya. Hep böyle kal, hiç değişme...




Kamenashi Kazuya thinks there are no boundaries to whether you’re man or woman. 




Henüz dergideki ropun çevirisi düşmediği için bir açıklama yapamayacağım ama kapakta yukarıdaki cümle yazıyor. Kame bence artık dur. Yani şu anda olduğundan daha mükemmel olman mümkün değil ki! Yaşıtı bütün idollerin, Johnnys içindeki bütün elemanların üzerinde bir cesareti var bu adamın hayranım tek kelimeyle. Ülkenin her yerinde posterleri asılı şu anda, metro istasyonlarında, caddelerde, alışveriş merkezlerinde...



Akanishi Jin cephesinde ise youtube kanalında yayınlanmaya devam eden serisinin son bölümünde Jin autotune  bir parça için Stereotype grubuyla collab hazırlığı içinde. Anlaşılan Jin kendi albümü çıkana kadar Japonya'da birkaç single çıkarıp para kazanacak, Amerika'da ise gereksiz insanlarla düetler yapıp kredisini harcamaya devam edecek. Videoyu izlerseniz Jin'in bu insanların içinde ne kadar batık göründüğünü fark edeceksiniz. " Ben sizinle takılmak istiyorum. " diyor. Jin bariz bir şekilde çevre edinmeye çalışıyor ama bu tip gruplar ona kazandırır merak ediyorum doğrusu. Bence bu grup Jin'in hayran potansiyelinden faydalanmaya çalışıyor. Jin karizmasıyla, yeteneğiyle, autotune'na gerek duymayan berrak sesiyle hepsine on basar çünkü.

Bu arada bu şarkıları dinledikçe bazı hayranlar gibi ben de birşeyin farkına vardım. Jin hemen hemen bütün şarkılarında " yankı " kullanıyor. Neden bilmiyorum ama " Eternal " i, " Body Talk " ı, " Fift Seasons " u bir dinleyin neden bahsettiğimi anlayacaksınız. Bunlar saydıklarımdan sadece bir kaçı. Bunu fark ettim ya şimdi şarkıları sevmeme rağmen dinlerken irrite oluyorum şu yankılardan. Jin'in bir an önde gözlükleri ve şapkasından kurtulması dileğimi bir kere daha tekrarlamak istiyorum çünkü videoda ikisi olmadan göründüğü bir sahne var ne muhteşem değil mi? Ama yok illa o zımbırtılarla kendini gizleyecek. Bu konuda da iddialar devam ediyor. Hala Asya'lı olduğunu gizlemeye çalıştığını düşünenler var. Kimileri de Jin'in erkeksi görünmek uğruna güzelliğini kamufle ettiğini düşünüyor. Açılıp saçılsa da bu dedikodulardan, suçlamalardan kurtulsa. Zaten önümüzdeki hafta singleı çıkacak. Elbette gelişmeler burada olacak efendim ;)




Bu ufak haber güncellemesini Kame'nin AnAn için verdiği pozlarla noktalıyorum. AnAn yavaş yavaş düğmeleri açıyor ama pantolonu çıkarmaya ikna edemedi Kame'yi hala ehehehe :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder