28 Aralık 2011 Çarşamba

Şok! Şok! Şok!


Akanishi Jin'in bugün çıkan singleı " Seasons " hayranlarını " Test Drive " dan da büyük bir şoka soktu. Çünkü Jin Oricon listelerinde 1. değil hatta ikinci bile değil 3. sıradan giriş yaptı, üstelik satış rakamı sadece 46.590!!! Bu rakam benim gibi beklentilerini düşük tutmuş birini bile şoke etti. Evet Seasons'u Eternal kadar sevmemiştim ama bu kadar düşük bir satış rakamını da hak etmiyordu bence. Bu durumun nedeni büyük ihtimalle Jin'in singleının tanıtımı için yeterince uğraşmaması. Yani ne bir müzik programına çıktı, ne ülkesinde olmasına rağmen ortalıklarda görünüp ses getirecek bir şeyler yaptı. AnAn pozları bile yeterince ilgi çekmedi, diğer dergi pozları ise ilginçtir herkes tarafından " sıkıcı " olarak nitelendirildi. Jin çok yakında Amerika'ya geri dönecek. Hem bir fan eventine katılmak hem de Amerika'daki ikinci singleına hazırlanmak için. Bu yüzden Seasons için bu saatten sonra bir promo yapar mı bilemiyorum. Bence singleı oluruna bırakacak bundan önce Test Drive'ı yaptığı gibi. 


 Zaten fotoları ben de sevmedim ama bunun nedeni sıkıcı bulmam değil o takım elbisenin kesinlikle Jin'in tarzı olmaması. Yani bakar mısınız adam abisinin takımını giymiş ergen gibi görünüyor. Bedenine büyük geldiği çok belli. Bir de bütün resimlerde aynı surat ifadesini kullanmasa çok güzel olur yani ne bileyim birinde de gül be abi  Ben en çok en sondaki resmi beğendim. Şapka takmış falan ama en azından kıyafet üzerinde ödünç alınmış gibi durmuyor.




Yamapi bir dergide en yakın arkadaşlarını şöyle listeledi,

1) Ikuta Toma 2) Matsumoto Jun 3) Nishikido Ryo

Bakınız bakınızzz hani Jin? Jin'e şok üstüne şok. Bu açıklamanın ardından yoksa Yamapi ve Jin'in arasının açıldığı yönündeki dedikodular doğru mu tartışmaları tekrar alevlendi. Yamapi'nin solo aktivitelere başlamasının Jin'e duyduğu kıskançlıktan kaynaklığını yazmayan kalmadı ama ben hala buna inanmak istemiyorum. Çünkü Yamapi Jin'in ayrışılından çok daha önce solo çalışmalarına başlamıştı. Aralarında bir çekememezlik varsa bunun nedeni Jin'in Yamapi'nin en başından beri istediği şeyleri ilk olarak yaparak onu ikinci sıraya itmiş olması olabilir. Jin Amerika'ya gittikten sonra elbette uzakta kalan arkadaşı saymamak mazur görünebilir ama her yerde BF takılan ikili için bu açıklamalar pek yakışmadı. Bilindiği üzere Jin geçen gelişinde arkadaşlarıyla parti yaptığında aralarında Pi yoktu. Jin de genelde Ryo ile takılmıştı zaten. Umarım bu dedikodular boş çıkar. Artık Jin hakkındaki haberleri verirken maalesef kelimesini kullanmak istemiyorum.

Bu arada Yamapi'nin bu yaz çıktığı Asya turunun DVD si " TOMOHISA YAMASHITA ASIA TOUR 2011 SUPER GOOD SUPER BAD " Oricon DVD rankta 45. 700 adetlik satışla 3. sırada yer aldı.


Music Station Super Live 2011 programı büyük ilgi topladı. Yukarıda yer alan performanstaki Lady Gaga gibi bir dünya starının da yer aldığı programda KAT-TUN da BIRTH şarkılarını seslendirdi. Kıyafetlerinin kırmızı siyah uyumunu beğendim ama o sırtlarındaki siyah beyaz çizgiler olmasaymış sanki çok daha iyi olabilirmiş. Kame şarkısa saçlarını yarım toplamıştı, ilk yarıda tamamen salıktı, veda sırasında ise atkuyruğu şeklinde toplamış bir de gözlük takmıştı. Kısacası hayranlarını mest etti. İlginçtir program yayınlanırken Lady Gaga, Arashi veya AKB48 değil Japonya'da twitterde KAT-TUN trend olmuştu. Önce Arashi'nin performansı,



Ardından KAT-TUN un performansı ancak youtube tan hemen silindiği için başka video sitesinden veriyorum linkleri. Ayrıca tüm programı da iki partta izleyebileceğiniz linkler de vereceğim. Kore'li kız gruplarının performansları iyiydi ama zaten seyirciler kız olunca pek coşkulu alkışlanmadılar. Genelde erkek gruplar " Lady Gaga hariç) daha fazla alkış ve coşku topladı diyebilirim. Ueda çok durgun gözüktü gözüme ama neyse ki Junno tam formundaydı. Bu japon kızların adam bir adım önünde dururken üzerine atlamak yerinde ellerini gözüne sokarcasına sallamalarına hasta oluyorum ya. Ben olsam bir adım ötemdeki Kame'le el sallamaz direk dalardım yane ahhaha 








KAT-TUN un son singleı BIRTH 4. haftasında 25. sırada yer alıp 4.385 adet satmayı başararak toplam satış rakamını 220.212 adeta çıkardı. Eğer satış grafiği düşmezse ve sadece 19bin adet daha satmayı başarabilirlerse 250 bine ulaşabilecekler. Ganbatte KAT-TUN!  Şubat ayınca çıkacak albümleri " CHAIN " de ön siparişe çıktığı gün bütün online sitelerde 1 numaraya yerleşti. Bir hafta sonunda pek çoğunda olduğu gibi YesAsia'da da bir haftalık satışta en fazla satış yapan albüm listesinin 1 numarasındaydı. Son baktığımda satış haritasına göre hala Avrupa, Kore, Japonya ve Güney Asya'da satış listelerinin 1 numarasında görünüyor. Ben de Regular versiyondan siparişimi verdim.  Halen daha albümde yer alacak parçalarla ilgili detaylar düşmedi ve meraklardayız. Ama fanlar Şubat ayında start alacak KAT-TUN 2012 TOUR CHAIN için tanıtım videoları hazırlamaya başladılar bile.




Kame'nin dizisi Youkai Ningen Bem final yaptı. Reytingi %14.5 average reytingi ise %15.55 olarak gerçekleşti. Ben henüz izleme fırsatı bulamadım ama gelen duyumlara göre uyarlandığı animenin finaline uygun bir final yapılmış. Desenize mendilleri hazırlamak lazım. Bir izleyim yeni yılda tanıtım ve incelemesini yapacağım ilk dizi bu olacak. Diğer blogda okuyabilirsiniz.

Haberlerimizi Kame'den incilerle tamamlıyorumm. Yeni yılın ilk güncellemesi haftaya olacak çook acil bir haber geçmezse elime ;) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder